zaterdag 29 september 2012

New (Studded) Shoes!

Haaaaaay!

Vrijdagavond was het koopavond in Rotterdam, dus ik ben toen wezen shoppen. Ik was namelijk nog op zoek naar schoenen voor in de winter. Nadat ik eerder deze week al geslaagd was voor een jas (nouja, twee :P) ben ik vrijdag ook geslaagd voor schoenen!

De schoenen die ik heb gekocht zijn zwarte, studded laarsjes van het merk 'Lazamani'. Ik ken dit merk verder niet maar ik kocht de laarsjes bij Shoe Line.

De schoenendoos, met het logo van het merk. 


De studs


Zoals je kunt zien zijn het wel echt opvallende schoenen, ze zullen niet overal bij passen maar dat maakt mij niet zo veel uit. Ik was vorig jaar al op zoek naar studded schoenen en kledingstukken en pas sinds een poosje is het werkelijk overal te vinden, erg grappig!
Volgensmij zijn het een stevig paar laarsjes en ik hoop ook dat ze warm genoeg zullen zijn voor in de winter. 
De schoenen waren €119,95 bij Shoe Line, erg prijzig al zeg ik het zelf maar ik hoop hier echt lang mee te kunnen doen. Feitje: Dit is het duurste paar schoenen wat ik ooit heb gekocht, dus ik weet waar ik voor werk :P

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten