vrijdag 21 september 2012

Mijn September Glossybox!

Hoi! 

Gistermiddag kreeg ik mijn Glossybox thuisbezorgd. Na het uitpakken (lijkt altijd net een cadeautje!) wou ik netjes alle 'snippertjes' enzo weggooien tot ik me bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om gewoon een artikeltje over mijn Glossybox te schrijven. Want voor zo ver ik weet krijgt niet iedereen dezelfde Glossybox. Hierbij de mijne:


Deze maand is de Glossybox vrolijk groen omdat het een special edition van parfumerie MOOI is. MOOI bestaat namelijk 5 jaar!

De inhoud van mijn Glossybox

Broaer - Vital Oil  
Een multifunctionele olie voor alle haartypen, handen en lichaam. Een combinatie van 5 oliën uit 5 verschillende continenten (argan-,jojoba-,olijf-,macadamia-en soja olie) voor hydratatie, voeding, herstel en een  prachtige glans.
(Adviesprijs €19,00/100 ml)

Orange soap - Zest 
Een fruitige en frisse zeep met lichte sinaasappel geur, gebaseerd op plantaardige ingrediënten.(adviesprijs €2,99/40 gr)

Caudalie - S.O.S Thirst quensing serum 

Een hydraterende bubble: het serum zorgt ervoor dat de vochtbalans van de huid wordt herseld. Na gebruik voelt de huid zacht en fris aan.(adviesprijs €36,50/30 ml)

  • Jill Sander - Eve, eu de toilette (adviesprijs €39,50/30 ml)
  • Jill Sander - Sun, eau de toilette (adviesprijs €23,00/30 ml)
  • Glossybox- Nagelvijl (adviesprijs3,95/full size)



Clinique - High Impact Mascara 

Creëer in een handomdraai lange en volumineuze wimpers met deze High Impact Mascara, de nummer één mascara van Clinique. De textuur zorgt voor een rijke en intense kleur, waardoor je oogopslag onweerstaanbaar wordt.(adviesprijs €21,00/7 ml)
 
Dit was de inhoud van mijn Glossybox van September. Zo vanaf de buitenkant en aan omschrijving te zien vind ik het leuke producten en ben ik blij met deze inhoud!  

Ciaaaaaao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten