zondag 16 september 2012

Welcome


Welkom op www.fashionfrosted.blogspot.com!

Mijn naam is Jo-Ann en ik ben de beheerster van deze blog. 
Dingen die je op deze blog gaat tegenkomen zullen vooral met fashion, beauty & lifestyle te maken hebben, zoals de meeste blogs :P.

Waarom heb ik deze blog aangemaakt? 

- Ik volg al sinds mijn tiende meerdere fashion/beautyblogs en doe dat nog steeds met veel plezier. Verder vind ik het zelf ook leuk om het een en ander te schrijven over die dingen, vandaar dat ik het ook gewoon ga proberen!
Ik had trouwens vroeger ook al eigen 'sites'. Dit deed ik via come2me, dat is wel een ander principe als bloggen, maar het idee blijft hetzelfde: een site beheren.

Ik hou deze intropost kort en hoop snel veel leuke posts te mogen schrijven en veel enthousiaste lezers te krijgen!

Groetjes,

Jo-Ann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten