woensdag 19 september 2012

My Expensive Wishlist (September)

1. Een designertas van Chloé €320,00 
Ik heb nooit iets met merken ofzo gehad maar een designertas staat toch wel op mijn 'wishlist' omdat ik echt een keer toe ben aan een goede tas die niet na twee weken al opengescheurt ligt. Nu zit ik wel telkens de kwaliteit van de tassen de schuld te geven maar stiekem weet ik wel dat ik niet al te zorgvuldig met mijn tassen omga.... Ik zal het voorlopig toch met Primark tassen moeten doen want €320,- zit er echt niet in.. Of trakteert iemand?

2. Tiffany Bracelet €530,00
Tiffany & Co.... *zucht*.. wat is het toch een prachtig merk! Ik weet niet waarom ik precies de armband van Tiffany op deze wishlist heb gezet want ik zou met elk ander sieraad van Tiffany een dolgelukkig meisje zijn. Jammer genoeg kosten de sieraden van Tiffany echt een vermogen. Toch blijf ik hopen (en sparen!)

3. M.A.C 193 angled foundationbrush €37,00
Nu ik toch aan de gang ben met het verlangen naar extreem dure producten, kan zo'n foundationbrush van M.A.C er ook wel bij, da wel voor mijn BB-cream want foundation gebruik ik amper.

4. Shabbies (enkellaarsjes) €179,00
Ik ben al járen fan van de simpele maar elegante leren laars. Nooit heb ik een paar gekocht omdat ik bij elk van zo'n soort laars die ik tegenkwam al genezen was na het zien van de prijs. Ook vorig jaar heb ik in een winkel Shabbies gepast. Ik vond ze prachtig maar erg houterig zitten (dit moet je uitlopen) en ik kon het toch niet aan om €179,00 uit te geven. Misschien dat ik dit jaar toch maar ga investeren in Shabbies want ze blijven lang mooi en zijn tijdloos.

5. Tweezerman pincet €25,75
Elk artikel over een tweezerman is positief dus dat is eigenlijk al de rede dat die op mijn wishlist staat. 

6. Zara legergroen jacket met studs €99,99
Het model van het jasje blijft leuk, maar in legergroen mét studs maakt dit jasje bijna perfect. Bijna ja, want... die prijs! Het blijft een slimme truc om met -99 te gebruiken op de prijskaartjes. Maar dit jasje is toch echt honderd euro.

Dit was mijn wishlist van het moment. Neem hem maar niet te serieus want de prijzen zijn asociaal hoog, so I say to myself: Keep on dreaming.

Fijne avond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten