woensdag 26 september 2012

2 New Coats

Ja, je leest het goed: Ik heb twee nieuwe jassen. Niet gewoon één maar asociaal twee. Máár... Ik kan het uitleggen! 

Bij de Vero Moda bij mij in de stad is er vandaag 20% korting op de gehele collectie en omdat ik een lekkere warme winterjas nodig heb voor aankomende winter nam ik een kijkje (niet dat ik dat anders niet had gedaan hoor...). Ik zag al snel een heel leuk jasje, maar geen winterjas. Toch paste ik het geweldige jasje want ik zocht hier al een jaar naar en telkens was zo'n jasje of té duur, of het gewoon nèt niet.
Ik besloot mezelf gewoon te trakteren op het jasje omdat er nu dus toch -20% afging. En wat ben ik er blij mee!



Een simpele pasfoto gemaakt met mijn mobiel, moet kunnen toch?

Nadat ik het jasje kocht, at ik een McFlurry met rolo bij de Mac en keek nog even in de etalage van Vero Moda. Ineens zag ik winterjassen waar ik helemaal overheen had gekeken tijdens mijn winkelbezoek. Waarschijnlijk omdat mijn oog gelijk op het jasje viel. ;)

De jassen in de etalage zagen er wel leuk uit dus ik ging gewoon wéér even de winkel in om te kijken. In de winkel stond een rek waar jassen aan hingen die ik normaal niet zo snel zo dragen omdat het niet zo mijn stijl is. Ik ging er toch maar een passen en eigenlijk vond ik het 'm niet eens zo stom staan. Heel basic maar wel heerlijk warm, en dát is wat ik zocht! Ik paste een zwarte jas waar ook een grijze van was, maar niet in maat. Ik vroeg het aan een medewerkster en die heeft nog een grijze in mijn maat van achteren kunnen vissen. Na de grijze jas ook te hebben gepast besloot ik hem maar gewoon te nemen. Ik heb nog twee jassen van vorige jaren die ik pas en die er wel mooi uitzien, nu koos ik maar gewoon een basic die in ieder geval heerlijk warm is.




De foto van de mouw maakte ik zodat de precieze kleur en stof beter te zien zijn.



Het zwart(nep)leren jackje met studs kostte me €48,- 
En de warme winterjas €39,95

Ik ben blij met mijn aankopen, super dat Vero Moda vandaag die kortingen gaf anders had ik de jassen allebei niet gekocht en was ik verder gegaan met een zoektocht naar een winterjas. Ik hou echt niet van het uitzoeken van een (winter)jas. Hij moet namelijk altijd een beetje saai zijn omdat je 'm uiteindelijk toch bijna elke dag draagt en hij dan wel bij al je outfits moet passen. Dit jaar vind ik het even belangrijker dat die warm is, want vorig jaar heb ik het zó koud gehad in mijn trenchcoat!

Fijne Avond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten