zaterdag 29 september 2012

Red Dress Day

Goedemorgen!

Ik wou even vermelden dat het vandaag 'Red Dress Day' is. Een dag waarbij  we (vrouwen) rood dragen om zo extra aandacht te vragen voor hart-en vaatziekten, hart-en vaatziekten zijn namelijk doodsoorzaak nummer één bij vrouwen. Vandaar dat er aan alle vrouwen wordt gevraagd om iets roods uit de kast te halen en dan het liefst een jurk ;)


Ik moet vandaag werken en daarvoor moet ik in een zwart polo rondlopen. Ik lak mijn nagels rood en probeer voor de rest ook zo veel mogelijk rode accessoires aan te trekken, zo doe ik voor mijn gevoel ook nog een beetje mee.

Hier wat rode kleding facts om je te motiveren:

- Mensen met rode kleding onderhandelen beter dan mensen met witte kleding

- Rode kleding geeft je energie tijdens het sporten.

- Rood staat mooi bij zowel brunettes als blondines. Ook is er voor vrijwel elk huidstype een passende roodtint.

-Over het algemeen is een man sneller aangetrokken tot een vrouw met rode kleding.

-Rode lingerie geeft je meer zelfvertrouwen.

Is dit niet al genoeg motivatie? Ik zeg: aan die rode kleding!

Fijne Red Dress Day! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten