maandag 1 oktober 2012

Happy October!


Wat gaat de tijd toch snel hé? Naar mijn idee stond ik vorige week nog met een appelbeignet het nieuwe jaar te vieren maar dat mag ik over 3 maandjes alweer overnieuw doen, in 2013 dan alweer. Maar goed, zover zijn we nog niet want het is vandaag 1 oktober! Ik vond oktober eigenlijk nooit zo'n leuke maand omdat ik oktober altijd associeer met heel veel wind en regen naar school fietsen :(. Gelukkig word deze oktober denk ik wel leuk omdat ik veel feestjes heb en ik vergat altijd dat het in oktober natuurlijk ook Halloween is! Jammer genoeg is er in Nederland niet zoveel te doen met Halloween maar ik vind het altijd wel leuk dat de winkels leuk versierd zijn enzo. 

Ik wens jullie allemaal een fijne oktober toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten