woensdag 31 oktober 2012

Halloween

Je zult nu wel denken: 'Wat krijgen we nou?! Na 30 dagen gaat die prutster pas weer eens wat posten?...' 
Ja dat klopt. Na 30 dagen ( 1 oktober was mijn laatste nutteloze post..) blog ik weer eens wat. En ik heb eigenlijk geen excuses of argumenten voor waarom ik niet blogte de afgelopen maand en al had ik ze wel, dan waren ze hoogstwaarschijnlijk niet boeiend. 

Maar goed, zoals jullie waarschijnlijk wel door hebben is het 31 oktober. Dit betekend dat het Halloween is! Helaas doen de nederlanders hier weinig tot eigenlijk gewoon NIKS aan. Net als ik hoor.. ik lig namelijk ziek op bed.. gisteren kreeg ik last van buikgriep. Ik ben nu dus ook al de eerste twee schooldagen niet naar school geweest. Dan kan ik natuurlijk ook lastig wél Halloween gaan vieren.. Niet dat ik er behoefte aan heb hoor want ik ben echt beroerd. Wel heb ik net eventjes alle energie uit me gehaald en de moeite genomen om een bak ijs, wat kaakjes (voor als de buikgriep weer komt..) en snoep voor langskomende kinderen vanavond gehaald.

Mijn Halloween avondje komt er dus waarschijnlijk zo uit te zien: Om 20.30 Mamma Mia! op rtl 5 kijken (voor de 14e keer gok ik) en om de 5 minuten de deur open doen voor slecht verklede kindertjes die roepen: 'Snoep of je leven!!!!' Nu zou je kunnen zeggen: Dan doe je die deur toch niet open? Maar nee, zo ben ik niet. Ik heb vroeger ook enthousiast meegedaan met Halloween dus dat zou lullig zijn. 
En wie weet loopt mijn avond wel heel anders.. I'll let you know! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten