donderdag 1 november 2012

My October


Oktober was voor mij de maand van....


  • De laatste terrasavondjes/middagjes. Vanaf nu begint het toch wel koud te worden, zelfs mét terrasverwarmer!
  • Veel lunches met vriendinnen!
  • Londen!!
  • Kruidnoten, chocolademelk, koekjes en andere zoetigheid!
  • De laatste feestjes die buiten zijn gevierd zonder jas te hebben gedragen. Er zijn dan natuurlijk wel  een partytent, terrasverwarmer en veel mensen nodig voor voldoende warmte.
  • Weer leuke films en tv-programma's op de buis!
  • Rood haar!: In de laatste dagen van September verfde ik mijn haar rood dus ik loop al heel Oktober met rode lokken.
  • Geurkaarsjes :)
  • Pompoensoep! (kant en-klare biologische pompoensoep van de Albert Heijn is my favorite)
  • Een frisse neus halen met hardlopen.
Nu maar hopen dat November net zo leuk wordt! Waarschijnlijk wel een stuk kouder maar ik  bereid me daar gewoon op voor door me lekker warm aan te kleden en veel warme thee te drinken.

Hoe was jullie Oktober? en... Voor jullie wens ik natuurlijk ook een hele fijne November!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten